accessbank-senedli-emeliyyatlar-uzre-aparici-bas-mutexessis-vakansiyasi-uzre-isci-axtari

“AccessBank” Sənədli Əməliyyatlar üzrə aparıcı (baş) mütəxəssis vakansiyası üzrə işçi axtarı

Sənədli Əməliyyatlar üzrə aparıcı (baş) mütəxəssis / Korporativ Bankçılıq Departamenti

Öhdəliklər

  • Ticarətin maliyyələşdirilməsi üzrə alətlərə maraq göstərən potensial müştərilərin cəlb edilməsi;
  • Potensial müştərilərin ticarətin maliyyələşdirilməsi üzrə hansı alətlərə tələbatlarının olmasını müəyyənləşdirmək;
  • Ticarətin maliyyələşdirilməsi üzrə prosedurların, müqavilələrin və həmçinin digər işlək sənədlərin hazırlanması, razılaşdırılması və eyni zamanda təsdiqlənmək üçün təqdim edilməsi;
  • Ticarətin maliyyələşdirilməsinə dair əməliyyatlara baxılması və icra olunması üçün bankın müvafiq bölümlərinin koordinasiya olunması;
  • İxrac və idxal akkreditivləri, zəmanətləri üzrə beynəlxalq bank əməliyyatlarının keçirilməsini təmin etmək;
  • Müştərilərin bank zəmanətləri, akkreditivlər, sənədli kolleksiyalar və idxal sonrası maliyyələşdirmə sorğularının emal edilməsi;
  • Müxbir banklarla və İxrac – Kreditliyi Agentliyi ilə danışıqlıqların aparılması;
  • Müştəri Menecelərə Ticarətin Maliyələşdirilməsi məhsullarının satışında dəstək olmaq;
  • KOS Skorinq modeli əsasında olan məsələləri ilə bağlı Müştəri Menecerlərə təlimin təqdim edilməsi;
  • Əməliyyatlar üzrə dövrü və operativ hesabatların və təqdimatların hazırlanması.

Tələblər

  • Maliyyə, İqtisadiyyat, Bankçılıq və ya müvafiq sahədə bakalavr dərəcəsi;
  • Müvafiq sahədə 3 il iş təcrübəsi;
  • Yüksək analitik qabiliyyət;
  • Yüksək kommunikasiya bacarıqları;
  • Biznes bankçılığı məhsulları və biznesin maliyyə analizi (biznesin maliyyələşmələri, beynəlxalq tranzaksiyalar üzrə biliklər) üzrə təcrübə;
  • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək.

Maraqlanan şəxslər aşağıdaki link-dən istifadə edərək CV formalarını göndərə bilərlər: https://www.accessbank.az/az/our-bank/vacancies/