orxan-isayev-yeddi-ilde-1-milyon-insani-bir-araya-getirmeyi-hedefleyirik

Orxan İsayev: Yeddi ildə 1 milyon insanı bir araya gətirməyi hədəfləyirik

8-9-10 İyun 2023-cü il tarixləri arasında İstanbul Sərgi Mərkəzində (IFM) keçirilən 10-cu dünya e-ticarət forumu çərçivəsində mətbuat konfransı da keçirilib. Görüşdə WORLDEF baş direktoru və ShopiVerse CEO-su Orxan İsayev, Aras Kargo baş direktoru Utku Ayyarkın və ikas-ın baş direktoru Mustafa Namoğlu iştirak edib.

WORLDEF İdarə Heyətinin üzvü Orxan İsayev mətbuat konfransındakı çıxışında WORLDEF-in 7 ildir e-ticarət və e-ixrac şaquli fəaliyyət göstərdiyini xatırladaraq, “Biz Türkiyəni regionun e-ticarət mərkəzinə çevirməyi hədəflədik. Bu gün biz Avropanın ən böyük tədbirinə ev sahibliyi edirik. Məqsədimiz 2030-cu ilə qədər yaxın 7 ildə Türkiyəni dünyanın e-ticarət mərkəzi etmək üçün çalışmaqdır. Yeddi il ərzində təşkil edəcəyimiz tədbirlərlə 1 milyon insanı bir araya gətirməyi hədəfləyirik”. dedi.

Orxan İsayev e-ticarət və e-ixracın dövlət, akademik və özəl sektor kimi bir çox əlaqələri olduğuna diqqət çəkərək, bunların eyni vaxtda harmoniya içində olması lazım olduğunu söylədi. Elektron ticarətdə dövlət, akademik dairələr və özəl sektor eyni dildə danışmalıdır”. İsayev “Burada uğur onların harmoniyasından asılıdır. Biz buna bir proses kimi baxdığımızda WORLDEF olaraq dövlət, özəl sektor və akademik dairələr kimi ekosistemin bütün maraqlı tərəflərini üç gün ərzində bu forumda bir araya gətiririk” dedi.

E-ticarətin tətbiqi tərəfində şirkətlərin “cəsarət və “ünsiyyət”də, yəni marketinq və satışda çətinlik çəkdiyini bildirən İsayev, WORLDEF-in törəmə şirkəti olan ShopiVerse-nin bu məqamda şirkətlərə müxtəlif həllər təklif etdiyini qeyd etdi. İsayev əlavə edib ki, ShopiVerse iyunun 8-dən investisiya raunduna açılıb.
Utku Ayyarkın: İndi biz onların yüklərini müştərilərə istədikləri yerdə və istədikləri vaxt çatdırırıq DÜNYA E-TİCARƏT FORUMU-nun əsas sponsorlarından biri olan Aras Kargo-nun baş meneceri və İdarə Heyətinin üzvü Utku Ayyarkın deyib: “Türkiyədə elektron ticarət çox dinamik inkişaf trendindədir. Hər il 50 faiz artımla böyüdüyünü görürük. Bu yüksəliş daha çox biznesi və sahibkarı e-ticarətdə aktiv olmağa sövq edir.

 

Burada biz, yük sektoru olaraq, körpü rolumuzla biznes, sahibkarlar və son istifadəçilər arasında əlaqəni öhdəsinə götürürük. Rəqəmsallaşma və inteqrasiya yolu ilə biznes tərəfdaşlarımızla əməliyyatlarımıza səmərəlilik qatarkən, öz əməliyyatlarımız üçün avtomatlaşdırma və proqram təminatı sərmayələri ilə sürətimizi və tutumumuzu artırdıq. Biz saatlıq yük daşıma qabiliyyətinə görə sənayemizin lideri olduq. Son istifadəçilərin dəyişən gözləntilərini qarşılamaq üçün alternativ paylama kanallarımızı genişləndirdik. İndi biz onların yüklərini müştərilərə istədikləri yerdə və istədikləri vaxt çatdırırıq. Biz çatdırılma prosesinin hər mərhələsində onları məlumatlandıra biləcəyimiz struktura nail olmuşuq”.

“Biz şirkətləri və sahibkarları Mərkəzi Asiya bazarına gətiririk”

E-ticarətin sərhədləri ortadan qaldırdığına və bizneslərin dünyaya açılması ilə Türkiyənin e-ixracında əhəmiyyətli bir potensialın ortaya çıxdığına diqqət çəkən Ayyarkın dedi: İnanırıq ki, sektorun bütün paydaşları qısa müddətdə sürət qazana bilər. onların cəsur nailiyyətləri. Biz e-ticarət biznes tərəfdaşlarımızın xarici bazarlara çıxışını asanlaşdırmaq üçün Aras Global tətbiq etdik. Azərbaycanda qurduğumuz törəmə müəssisəmiz, ilk müəssisəmiz Aras Global Starex ilə Türkiyədən şirkətləri və sahibkarları Orta Asiya bazarına gətiririk. Bu ilin sonuna kimi başqa bir Türk Respublikasında öz brendimizlə fəaliyyətə başlayacağıq”.

Mustafa Namoğlu: Məqsədimiz işləri asanlaşdırmaqdır

WORLDEF ECOMMERCE FORUM-un əsas sponsorlarından biri olan ikasın baş direktoru Mustafa Namoğlu ikasın abbreviaturasının “We Make Things Easy A.Ş.” olduğunu bildirib. O, “Yaradıldığımız gündən məqsədimiz işləri asanlaşdırmaqdır. Biz texnologiya vasitəsilə sahibkarlar, kiçik bizneslər və elektron ticarətlə məşğul olan hər kəs üçün işləri asanlaşdırırıq”. dedi. Namoğlu sözlərinə belə davam etdi: “Beləliklə, biz müəssisələrin rəqabət qabiliyyətini artırmağı hədəfləyirik. Yük və logistika kimi bir çox sektorla əməkdaşlıq edirik. Biz KOM-ları öz sektorlarında daha rəqabətqabiliyyətli edirik”. Bu gün müəssisələr üçün ən vacib məsələnin ixrac, e-ixrac və valyuta olduğunu ifadə edən Namoğlu, “Biz də bu mövzuda çalışırıq. ikas olaraq hazırda bizim üçün ən mühüm hədəf Avropada KOBİ yönümlü elektron ticarət seqmentində ən böyük şirkət olmaqdır. Düşünürəm ki, bunu etdiyimiz gün biz böyüyəcəyik”, deyə qeyd etdi.

DÜNYA E-TİCARƏT FORUMU Amerika və Dubayda da keçiriləcək

8-10 iyun tarixlərində İstanbul Sərgi Mərkəzində 10-cu DÜNYA E-TİCARƏT FORUMU keçiriləcək. “Elektron ticarətin yeni əsri” mövzusu ilə təşkil olunacaq forum Avropanın ən böyük elektron ticarət tədbiri olaraq 41 ölkədən 100 mindən çox iştirakçıya ev sahibliyi edəcək. Forumda; Müxtəlif ölkələrdən 70.000-dən çox Amazon və Etsy satıcısı, təxminən 550 dinamik, 200 istehsalçı, 260 xidmət təminatçısı, 400 kabin və 200-dən çox B2B əməkdaşlıq masası olacaq. Qlobal pərakəndə e-ticarət markalarını da əhatə edəcək forum, eyni zamanda qlobal e-ticarət peşəkarlarını və bazarlarını da qəbul edəcək və e-ticarət və e-ixrac ekosisteminə mühüm töhfə verəcək.

DÜNYA E-TİCARƏT FORUMU 12-13 sentyabr 2023-cü il tarixləri arasında Nyu Cersidə Meadownloads Hilton-da, 5-7 dekabr 2023-cü il tarixləri arasında Dubay Jebel Alidəki Jafza Konvensiya Mərkəzində keçiriləcək.

Səbinə Səmidxan